jaka rzeka stanowi granice polsko – niemiecka

jaka rzeka stanowi granice polsko – niemiecka

Agencja New Business wpływ Gniew oceanu

W 2008 roku: "Gniew oceanu" padało od agencji reklamowej nowej działalności, zwłaszcza małych i średnich biur.powietrzna pompa ciepła W tym roku agencje widzieli następujące odbywa się:

Znaczne spowolnienie w gospodarce

Duże cięcia w budżetach reklamowych

Znacznie zmniejszyła się do sieci i skierowanie biznesu

plisy ząbki

Szybki wzrost i akceptacja nowych mediów, który obecnie jest głównym nurtem wśród ogółu społeczeństwa

jaka rzeka stanowi granice polsko – niemiecka

Agencje nieprzygotowani i kompetencji brakuje w technologii cyfrowej

Nastąpiła zmiana paradygmatu w sposobie agencje nabycia nowego biznesu. Zmiana wynika z małych agencji reklamowych mają wspólność problemów zdobywania nowej działalności gospodarczej:

Oni nie praktykować to, co głoszą poprzez skuteczne promowanie siebie

W morzu identyczność między innymi agencjami, mają żadnego dostrzegalnego punkt zróżnicowania

Ze względu na zależność od sieci osobistych i biznesowych polecającego, są one umieszczone tylko dla kont lokalnych lub regionalnych

jaka rzeka stanowi granice polsko – niemiecka

Nowy program biznesowy odrzucił kiedy agencja jest zajęty, w wyniku niezgodnych nowych praktyk biznesowych

Są zmuszani do prowadzenia działalności gospodarczej, która nie jest dopasowanie wyłącznie dlatego perspektywa ma budżet

Rozwiązania Mały Agencja Reklamowa New biznesowe:

Wybierz odbiorców, dyscypliny i / lub kategorię, która odzwierciedla podstawową siłę swojej agencji

Zobowiązać swoją agencję do opracowania spójnego nowego programu biznesowego wykorzystującego niedrogie nowych narzędzi multimedialnych w celu zwiększenia online "footprint" Twój agencji prawidłowo ustawione, aby być znaleziony przez swojego najlepszego grupy docelowej. Rozszerzający, odwołując obecności online wygeneruje świadomości i prowadzi dla swojej agencji.

Prawidłowo umieść swoją agencję jako posiadające wiedzę marketingową dla publiczności, dyscypliny i / lub kategorii, aby rozwiązać swoje problemy marketingowe.

- autor artykułu