Jak ćwiczyć podczas pracy?

Wydaje ci się to mało prawdopodobne, aby dało się ćwiczyć i uprawiać jakąkolwiek aktywność fizyczną, kiedy jesteś w miejscu pracy? A jednak! Na podstawie poniższego poradnika postaramy się przekonać Cię, że sport nawet w pracy biurowej jest możliwy. Więcejkalkulatorac na ten temat w dalszych częściach naszego wirtualnego poradnika.

mężczyzna pracujący w oświetlonym biurze
Pamiętaj, że nie ma nic gorszego zarówno dla Twojej sylwetki, jak również dla kręgosłupa, jak tradycyjna praca przed komputerem, kiedy ciało ciągle pozostaje w pozycji siedzącej. W związku z tym aktywność sportowa jest zdecydowanie czymś wymaganym i niezbędnym. Wystarczy odpowiednio spożytkować czas, który masz przeznaczony na przerwę. Nie siedź wówczas w firmowym bufecie, czy kawiarence ale przejdź się. Zrób sobie spacer- nawet parę minut ale regularnego wędrowania po korytarzu czy pochodzenie po schodkach z jednego piętra na drugie – zwłaszcza wchodzenie pod górę, może dać naprawdę duże rezultaty. Warto także zwrócić uwagę na to, co mówią wyniki niedawno przeprowadzanych badań dotyczących generalnej kondycji osób, które pracują w trybie siedzącym, ale w międzyczasie starają się ćwiczyć. W ich przypadku mięśnie były bardziej aktywne, a tkanka tłuszczowa odkłada się dużo wolniej niż u non stop siedzącego na fotelu przed komputerem. Co więcej, jest to sposób na ożywienie się oraz zyskanie solidnej dawki energii, a taki zastrzyk mocy na pewno przyda się w dalszej pracy intelektualnej- będziemy odczuwać mniejsze znużenie i mniejsze wyczerpanie organizmu pomimo paru godzin długiej pracy.
Autor: